Lõhnade mõjujõud: lõhnaturundus kui strateegiline lahendus edukas tulevikuäris
10:15 - 11:15
Radisson Collection hotelli konverentsikeskuses, Rävala pst 3, TallinnSalvesta kalendrisse
Lõhnade mõjujõud: lõhnaturundus kui strateegiline lahendus edukas tulevikuäris
Olete oodatud ainulaadsele üritusele, kus avastame lõhnaturunduse kui sensoorse turunduse võimsa alaliigi potentsiaali ettevõtete strateegilises planeerimises ning keskendume sellele, kuidas luua lahendusi, mis tõstavad konkurentsivõimet, tugevdavad brändi nähtavust ja toetavad pikaajalist edu.
Üritus on mõeldud kõigile, sõltumata sellest, kas oled alustav ettevõtja, väikeettevõtja, pagariäriomanik või tootmisettevõtte juht. Lõhnaturunduse võimalused avanevad iga äri jaoks, olgu eesmärgiks luua meeldejääv kliendikogemus, toetada turundustegevust, suurendada brändi tuntust või parendada töökeskkonda – lõhnastamisel on mitmeid kasutusvõimalusi. Ürituse korraldaja, Lõhnakas OÜ, on tuntud innovaatiliste ruumide lõhnastamise lahenduste pakkumise poolest.
Tänu ulatuslikule koostöökogemusele Eesti juhtivate jaekettide, hotellide (sh Radisson Collection Hotel), spaade, üritusturundusagentuuride ja paljude teistega, jagab Lõhnakas OÜ parimaid praktikaid, kuidas lõhnade abil luua tugevaid emotsionaalseid seoseid klientidega ja pakkuda unikaalseid kogemusi.
Üritus pakub praktilisi teadmisi ja inspiratsiooni, kuidas lõhnade abil suurendada brändi nähtavust, tõsta konkurentsivõimet ja luua elamusi, mis jäävad klientidele pikaks ajaks meelde. Liitu üritusega, et avastada, kuidas hoolikalt teostatud lõhnastuslahendused võivad Sinu ettevõtte edu uuele tasemele viia!
Käsitletavad teemad: Lõhnade mõju inimeste käitumisele ja otsuste tegemisele: Uurime, kuidas lõhnad mõjutavad inimeste emotsioone, ostukäitumist ja bränditaju. Toome näiteid edukatest juhtumiuuringutest erinevates sektorites. Lõhnaturunduse tehnoloogia ja innovatsioonid: Arutleme uute lõhnatehnoloogiate ja -trendide üle, mis kujundavad lõhnaturunduse tulevikku. Käsitleme lõhnade loomise protsessi ning kuidas lõhnade abil luua meeldejäävaid ja emotsionaalseid elamusi ning tuua esile ettevõtte unikaalsus. Eetilised aspektid lõhnaturunduses: Analüüsime lõhnaturunduse mõju tervisele ja eetilisi küsimusi, sealhulgas tarbija teadlik manipuleerimine ja sünteetiliste lõhnaainete kõrvalmõjud.
Sihtgrupp
Ettevõtete juhid ja turundusjuhid, tegutsevad ettevõtjad, ettevõtlushuvilised
Esinejad
Inna Sidoruk – lõhnakoolitaja ja -spetsialist, ettevõtte Lõhnakas OÜ ja Eesti Lõhnaspetsialistide Liidu asutaja, kaubamärgi Lõhnakas looja, Ninatrenni meetodi edasiarendaja ja turuletooja.
Kaitses 2015. aastal magistritöö lõhnaturundusest, mis on esimene eestikeelne teaduslik käsitlus selles valdkonnas. Teinud koostööd nii Tartu kui Tallinna Ülikooliga, kuhu on kutsutud esinema ja üliõpilaste teadustöid juhendama ja nõustama. Väljaspool Eestit on käinud esinemas ja ennast täiendamas mitmel rahvusvahelisel konverentsil (Hollandis, Itaalias, Ukrainas, Hispaanias, Kreekas). Samuti teinud koostööd välismaa mainekate teadusasutustega (nt Scent Marketing Institute). Lõhnaturunduse valdkonna edendajana uurinud lõhnaturunduse efektiivsust nii müügi, teeninduse kui ka õppe valdkonnas.
Korraldaja
Lõhnakas OÜ