Kuidas ettevõtjana väljendada oma identiteeti, jutustada brändi lugu ja luua emotsionaalne side klientidega lõhnameele kaudu?
11:30 - 12:30
Radisson Collection Hotel konverentsikeskus, Rävala pst 3, TallinnSalvesta kalendrisse
Kuidas ettevõtjana väljendada oma identiteeti, jutustada brändi lugu ja luua emotsionaalne side klientidega lõhnameele kaudu?
Kui ettevõte liigub „uuele ringile“, vajab uuendust ka selle identiteet – mitte ainult logo või värvipaleti kujul. Ka lõhn võib olla nähtamatu, ent erakordselt mõjus osa brändi eristumisest ja väärtuste edastamisest. Kas teadsid, et lõhn mõjutab umbes 75% meie igapäevastest emotsioonidest?
2025. aastal tähistab Lõhnakas oma 10. sünnipäeva ja liigub koos klientidega uuele ringile. Juubeliaasta puhul toome Tallinna Ettevõtluspäevale täiesti uues formaadis lõhnast inspireeritud minitöötoa, kus iga osaleja loob töölehe ja juhendi abil oma ettevõtte või brändi põhiväärtustest inspireeritud isikliku lõhnakontseptsiooni.
Tegemist ei ole loengu, vaid arutelupõhise töötoaga. Sessiooni lõpus:
• mõistad, kuidas lõhn mõjutab inimeste emotsioone, ostukäitumist ja bränditaju;
• oskad kasutada tööriista, mis aitab lõhna kaudu väljendada oma ettevõtte identiteeti, rääkida oma brändi lugu, suurendada müüki ja tugevdada kliendilojaalsust;
• tead, kuidas kasutada lõhna ruumis, tootes või teenuses, et tugevdada kliendikogemust.
Tule ja avastame koos:
Mis on lõhnaturundus?
Millist väärtust loob see ettevõtjale, kliendile, töötajale või tootele?
Milliseid probleeme aitab teadlik lõhnade kasutamine äris lahendada?
Kõigi osalejate vahel loosime välja 1 õnneliku osaleja, kes saab kohapeal personaalse brändilõhna loomise elamuse ning väikese lõhnanäidise kaasa! Nuusutamist ja avastamist jagub aga kõigile – lõhnad inspireerivad!
Ürituse korraldaja, Lõhnakas OÜ, on tuntud innovaatiliste ruumide lõhnastamise lahenduste pakkumise poolest. Tänu ulatuslikule koostöökogemusele Eesti juhtivate jaekettide, hotellide (sh Radisson Collection Hotel), spaade, üritusturundusagentuuride ja paljude teistega, jagab Lõhnakas OÜ parimaid praktikaid, kuidas lõhnade abil leida uusi võimalusi ja minna oma ettevõttega järgmisele tasemele.
Seminari tulemusena osaleja:
teab, kuidas lõhnad mõjutavad emotsioone, mälu, käitumist ja usaldust;
mõistab, kuidas lõhn aitab kujundada ja tugevdada ettevõtte emotsionaalset identiteeti ning eristuda konkurentidest;
oskab kasutada lihtsat tööriista ja saab ideid, kuidas lõhna abil uuendada ruume, tooteid või teenuseid;
teab, millised võimalused on lõhna rakendamiseks erinevates valdkondades (nt teenindus, jaekaubandus, sündmused, meened);
on teadlik, millal ja kuidas lõhnade kasutamine on õigustatud ning kuidas vältida selle liigset või eksitavat mõju.
Sihtgrupp
Ettevõtete juhid ja turundus- ja brändijuhid, tegutsevad ettevõtjad, ettevõtlushuvilised.
Esinejad
Inna Sidoruk – ettevõtte Lõhnakas OÜ ja Eesti Lõhnaspetsialistide Liidu asutaja, kaubamärgi Lõhnakas looja, Ninatrenni meetodi edasiarendaja ja turuletooja, lõhnakoolitaja. Kaitses 2015. aastal Tartu Ülikoolis magistritöö lõhnaturundusest, mis on esimene teaduslik käsitlus selles valdkonnas Eestis. Lõhnaturunduse valdkonna edendajana uurinud lõhnaturunduse efektiivsust nii müügi, teeninduse kui ka õppe valdkonnas.
Väljaspool Eestit esinenud ja ennast täiendanud mitmetel rahvusvahelistel konverentsidel (nt Hollandis ja Ukrainas), esindades nii ettevõtet Lõhnakas OÜ kui ka Eesti Lõhnaspetsialistide Liitu. Osalenud erialastel koolitustel valdkonna tunnustatud professionaalide juures Itaalias, Hispaanias, Kreekas, USA-s ja Prantsusmaal ning teinud koostööd rahvusvaheliselt tunnustatud teadusasutustega, nagu näiteks Scent Marketing Institute.
Korraldaja
Lõhnakas OÜ