Programm

6. oktoobril Tallinna Ettevõtluspäeva Online-TV

Korraldaja
Patendiamet
Sisu

 


Pandeemia tõkestamiseks kehtestatud eriolukord ja piirangud mõjutavad majanduse ja ettevõtete käekäiku, mille tulemusel peavad ettevõtted hoolikalt kaaluma, kuidas tagada minimaalsete kahjudega tavapärase äritegevuse jätkumine.


Kulude kokkuhoiu eesmärgil lükatakse tihtipeale ettevõtte toodete, disainide ja kaubamärkide kaitsmine kaugemasse tulevikku taipamata, millised ohud sellega kaasneda võivad. Vestluse käigus räägime kriisi senisest mõjust ettevõtete intellektuaalomandi kaitsmisele; erinevatest ohtudest, mis võivad kaasneda, kui jätta intellektuaalomand õigel ajal kaitsmata ning võimalustest, kuidas ettevõtted saaksid intellektuaalomandi abil nii majanduskriisis kui üleüldiselt edukamad olla.

Esinejad

Almar Sehver, AAA Patendibüroo patendivolinik Gea Lepik, Justiitsministeeriumi intellektuaalse omandi ja konkurentsiõiguse talituse juhataja

Sihtgrupp
Alustavad, tegutsevad ettevõtted, disainerid, üliõpilased ja õpilased
Korraldaja
Your Brand Up Studio
Sisu

Teadlik persoonibränding on parim viis, kuidas konkurentidest eristuda, oma unistuste tiim kokku panna, uusi kliente ja koostööpartnereid leida, müüki kasvatada või ka turunduskulusid kokku hoida. Persoonibrändingul on suur roll nii ettevõtte tuntuks tegemisel ja kui ka maine loomisel. Selle praktilise seminari eesmärk on anda tööriistu, tuua näiteid ja eeskujusid, kuidas persoonibrändinguga läbi nähtavuse ja usaldusväärsuse kasvu oma ettevõtte kasumlikkust kasvatada. Sellel seminaril.... … anname ülevaate persoonibrändingust … räägime, milleks ja kellele on seda vaja … selgitame, kuidas teadlik tegelemine oma persoonibrändiga aitab Sul oma ärilisi eesmärke ja tulemusi saavutada … tutuvustame seitset kõige olulisemat küsimust, mis aitavad Sul oma persoonibrändi teadlikult kujundada

Esinejad

Koolitust viivad läbi kaks pikaaegset müügi- ja turunduseksperti Eestis - Olesija Saue ja Evelin Org, kes andsid just hiljuti välja raamatu “Bränd Nimega Sina” (www.brandnimegasina.ee)


Olesija on Goal Marketingi strateeg ja koolitaja. Tal on üle 15 aasta ettevõtluskogemust ja viimaste aastate jooksul ta on konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, tegelenud persoonibrändinguga ja B2B/B2C müügi ja turundusega. Tema eriliseks kireks on sotsiaalmeedia. Olesija aitab ettevõtetel sotsiaalmeedia abil oma eesmärke saavutada.


Evelinil on üle 15 aasta kogemust müügi, turunduse ja teeninduse valdkonnas, eelkõige turismis, ent ka teistes valdkondades. Evelini viimane amet oli Sokos Hotels Tallinna müügi- ja turundusdirektor. Praegu tegeleb ta koolituste ja konsultatsioonidega oma ettevõttes Your Brand Up Studio, mis aitab väiksematel ja suurematel ettevõtetel õnnestuda müügis ja turunduses.

Sihtgrupp
Alustavad ettevõtjad
Korraldaja
Riigi Infosüsteemi Amet
Sisu

Mis on tegevjuhi petuskeem? Kas keegi saab saata minu nimel arveid ja kirju koostööpartneritele? Kuidas töötavad lunavararünnakud? Kuidas toetada ettevõtte töötajaid küberturvalisuse riskide maandamisel? On müüt, et küberrünnakute ohvriks langevad vaid suuremad ettevõtted. Erinevate petuskeemidega sihitakse ka väiksemaid ettevõtteid ning hooletu olles võib järgneda nii rahaline kui mainekahju. Samas on mitmeid lihtsaid tegevusi, mida ette võtta, et oma ettevõtte tegevus turvalisemaks muuta. Just erinevatest ohtudest ja sellest, kuidas neid maandada, vestlusringis juttu tulebki.

Esinejad

Vestlusringis on Riigi Infosüsteemi Ameti küberturvalisuse analüütik Lauri Tankler, IT-spetsialist ja tehnokratt Peeter Marvet, IIZI küberkindlustuse ekspert Helen Ever.

Sihtgrupp
Ettevõtjad
Korraldaja
Tallinna Ettevõtlusamet
Sisu

Terve see aasta on lausa ülemaailmselt olnud teekond uude normaalsusse. Kogu ühiskond sattus ootamatult Covid kiirendisse ja keegi meist ei osanud ette näha olukorda, mis täna maailmas valitseb. Märtsis alanud koroonapandeemia muutis klientide käitumis- ja tarbimisharjumusi, mistõttu tuli muutuda ka ettevõtetel. Vestlussaade „Teekond uude normaalsusesse“ keskendub erinevate tublide ettevõtjate lugude näitel muutustele, mis nõudsid kiiret kohanemist, harjumuspärasest mugavustsoonist välja astumist, korraliku hulga julgust ja uute lahenduste väljamõtlemist. Suure tõenäosusega kestab kriis pigem kauem kui vähem ja peame ka edaspidi muutusteks valmis olema, seega on meil kõigil siit midagi õppida.


Teemablokid:


• Šokk. Selles ei ole kahtlust, et see kriis raputas meid kõiki korralikult. Kui esimene ehmatus oli möödas, tekkis küsimus, et kuidas sellesse olukorda siis suhtuda? Kuidas edasi, kui suur osa inimestest on kodus karantiinis ja igapäeva toimetused tuli teha internetis. Kas eriolukorras üldse saab müüa? Paljud ettevõtted olid sunnitud loobuma tavamüügist ja pidid leidma alternatiive. Õnneks pakub tänapäeval tehnoloogia palju võimalusi nii müügikanaliteks, kui klientidele lähenemiseks. Igas halvas on ka midagi head ja raskel ajal on kindlasti omad plussid, mis jäävad kasutusse ka pärast kriisi. Esinejad: * Hanna-Liina Võsa Muusikalikool, Hanna-Liina Võsa * Saunum, Andrus Vare * Vanalinna kohvik Tassikoogid, Aljona Gorbatškova


• Aeg ümberhäälestuseks. Kõige tähtsam oli teha kõik ettevõtte homseks ellujäämiseks. Koroonakriis kiirendas ettevõtetes ümberkorraldusi, mis muidu oleksid aega võtnud 2-3 aastat. Oli ettevõtteid, kes olid digikanalitele üleminekuks varasemalt valmis, oli neid kes pidid digitaliseerumise kiirendatud korras läbi viima ja oli ka neid, kes ei olnud veel selle peale mõelnudki. Tekkisid uued ettevõtted ja ärimudelid, mis suudavad muutunud harjumusi paremini rahuldada. Täna ei kahtle ilmselt enam keegi selles, kas tema tooted ja teenused peavad olema kättesaadavad digikanalites. Selge on see, et endisesse maailma me tagasi ei pöördu. Esinejad: * Global Virtual Solutions, Royal Experience, Lehari Kaustel * Kindlustusettevõte ERGO Eesti, Lauri Tõnise * Ratsatarvete kauplus Hobukeskus, Kristina Lätti


• Uus väärtus. Teatud valdkondades käis eriolukorra ajal sama kiire töö edasi, kuid müümine oli piiratud. Mõnel avanes võimalus turgu võita ja positsiooni kindlustada. Võitjad on kiiremad kohanejad ja lahenduste väljamõtlejad. Juba eelmise kriisi ajal, 2008. aastal ütles Sten Tamkivi, e kriis on kui saunalava – higistama panev ja ebamugavust tekitav, kuid pärast on väga hea olla. Mida head praegune kriis kaasa tõi ja kaasa toob?


Esinejad: * Be More Superfoods, Kirti Asperk * Katrina Tang Photography, Katrina Tang * Mööblimasin, Ergo Laineem


 

Sihtgrupp
Alustavad, tegutsevad ettevõtjad, kõik huvilised
Korraldaja
OÜ Trendline Seminarid
Sisu

Teenindusettevõtte edukuse määravad realistlikud teenindusstandardid, efektiivne sise- ja väliskoolitus ning teeninduse tulemuse objektiivne mõõtmine. Tänases olukorras peame kahtlemata veelgi sisukamalt ja kvaliteetsemalt oma kliente teenindama. Kuidas leida ja parandada teenindusprotsessi kitsaskohti ehk „lekkeid“ ning millises järjekorras arendusi teha? 30 minutiga õiged suunad kätte!

Esinejad

Eero Palm, koolitus- ja testostufirma Trendline asutaja ja tegevjuht. 18 a koolitustöö kogemust.

Sihtgrupp
Teenidusjuhid, klienditeenindajad, sisekoolitajad, osakonnajuhid ja kaubandus, toitlustus, hotellindus, teenindus valdkonnas töötajad.
Korraldaja
Maksu- ja Tolliamet
Sisu

Selle aasta juunikuus sai ettevõtetele kättesaadavaks uus e-teenus „Maksukäitumise hinnangud“. Teenus annab ettevõttele tema maksukäitumise kohta tagasisidet ning aitab samas maksuasjad korras hoida. Teenusejuht Kaili Veiksaar räägib lähemalt, kuidas hinnangud kujunevad ning milliseid võimalusi uus e-teenus ettevõtjatele pakub.

Esinejad

Kaili Veiksaar - Maksu- ja Tolliameti maksukäitumise hinnangute teenusejuht Gea Otsa - Maksu- ja Tolliameti kommunikatsioonijuht

Sihtgrupp
Alustavad, tegutsevad ettevõtjad
Korraldaja
Marketingi Instituut
Sisu

Toome välja kõige olulisemad asjad, millele praeguses muutuvas ja ebakindlas olukorras peab turunduses tähelepanu pöörama. Räägime sellest, kuidas läbi turunduse oma äri stabiliseerida ning kuidas luua töötav turundusmasin, mis toimiks ka kriisi ajal.


Osale ka loosimises! Vasta küsimusele tööalaste väljakutsete kohta ja võid võita auhinnaks juhtimisajakirja Director aastase tellimuse või vabalt valitud koolituse Marketingi Instituudi programmist! LINK https://forms.gle/aedMHSEZm1GEPvEv5

Esinejad

Anu-Mall Naarits, Marketingi Instituudi tegevjuht Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniaid. Moonika Kiop on loovagentuuri Creatum kaasasutaja ja tegevjuht, tal on suured kogemused nimekate ettevõtete imago ja brändiloomes ning turunduskampaaniates. Creatumi klientide hulka kuuluvad Domus kinnisvara, Tööandjate Keskliit, Pet City ja paljud teised. Alates 2020 aasta sügisest arendab Moonika kiop.agency-t, mis on täisteenust pakkuv reklaamiagentuur suurema fookusega brändingul ja digitaalsete platvormide toodete ja teenuste disainil. Matis Metsala töötab Balti müügidirektorina rahvusvahelises digitaalmeedia ettevõttes Adform. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996. aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis.

Sihtgrupp
Ettevõtjad, turundajad, ettevõtlushuvilised
Korraldaja
Tallinna Ettevõtlusamet
Sisu

В рамках Дня предпринимательства состоится семинар на русском языке


Начинающие предприниматели, бизнесмены и все желающие приглашаются на виртуальный День предпринимательства, который состоится 6 октября на портале ettevõtluspaev.tallinn.ee. В рамках мероприятия Таллиннский департамент предпринимательства проведет семинар на русском языке «Путь к новой реальности».


Главной темой Дня предпринимательства станет RE:start – призыв не бояться идти дальше и искать новые возможности в условиях изменившегося мира.


«Кризис – это отличное время для «перезагрузки». Мы пригласили на семинар представителей наиболее пострадавших от коронакризиса сфер, которые, однако, смогут показать на собственном примере, что период кризиса можно использовать и для развития».


Семинар на русском языке пройдет 6 октября с 11.15 до 12.00 в онлайн-среде. Представители разных сфер расскажут о том, как адаптироваться к новой реальности в рабочей среде и реорганизовать производство и ответят на вопросы зрителей.


 

Esinejad

ИТ-предприниматель Антон Кекс представит онлайн-бизнес, для которого сейчас создаются не только особые возможности, но и новые вызовы и препятствия.


Ресторатор Роман Защеринский, под руководством которого находятся три ресторана, расскажет, каким образом из положения выходит сфера общественного питания.


Исполнительный директор фирмы Bolt Алексей Колесников даст обзор рынка таксоизвоза и быстрой доставки.


Директор Baltic Travel Group Владислав Корягин, развивающий туризм в трех странах Балтии, поделится своим видением, как и куда двигаться туризму дальше.


Специалист по маркетингу Noorus Hotels Дарья Боярова расскажет о том, как в это трудное время выживает гостиничный бизнес и СПА-индустрия, каким образом подстроиться под новую условия, чтобы не стать банкротом.

Sihtgrupp
Начинающие предприниматели, владельцы бизнеса и все заинтересованные лица
Korraldaja
Eesti Naisuurimus- ja Teabekeskus
Sisu

Kuidas on olnud enne koroonat ja mis nüüd järsku muutus töökeskkonnas? Praktilised kogemused: töö ja kodu (kontor ja kaugtöö), puhkamise olulisus, ZOOMiväsimusest välja, millest loobuda ja mida lisada, perekorraldus jmt

Esinejad

Kristi Jõeorg – Protect Estonia OÜ (töökeskkonna ekspert) Anu Viks – Eesti Rahvusvaheliste Vedajate Assotsiatsioon, EENA (investor, ettevõtja, filoloogia magister) Angela Ventsel –SuccessHubi kaasasutaja ja tegevjuht ning aksessuaaride brändi BIRKENTHAL looja. SuccessHub on rahvusvahelisele turule suunatud e-residentdele softlanding teenust pakkuv ettevõte. Bränd BIRKENTHAL pakub elegantseid aksessuaare kiire elutempoga meestele ja naistele. Moderaator Reet Laja – ENUT, naisettevõtluse konverentside korraldaja

Sihtgrupp
Alustavad ja tegutsevad ettevõtjad
Korraldaja
SA Eesti Teadusagentuur
Sisu

Milliseid võimalusi pakub ettevõtetele maailma suurim teadus- ja arendustegevust toetav programm Horisont 2020 ning sellele järgnev programm Horizon Europe? Kuidas luua kontakte ülikoolidega ning milliseid koostöövorme ettevõtete ja ülikoolide vahel esineb?

Esinejad

Sissejuhatus ja edulugu Kokkuvõte Horisont 2020 programmist ning millised võimalused on järgnevas Horizon Europe programmis ettevõtetele: Margit Ilves, Eesti Teadusagentuur Horisont 2020 programmis osalenud ettevõtte edulugu


Koostöövõrgustik Adapteri tutvustus, Ingrid Hindrikson, Tallinna Ülikool


Ettevõtlusele oluliste kohalike ressursside väärindamine ResTA programmi toel: Indrek Tulp, Eesti Teadusagentuur


Koolide ja ettevõtete koostöö: Eva Pruusapuu, Eesti Teadusagentuur Q&A Stuudiot modereerib Oskar Otsus, Eesti Teadusagentuur

Sihtgrupp
Ettevõtjad
Korraldaja
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus
Sisu

Ülevaade EASi teenustest. Ülevaate käigus tuuakse näiteid EASi praktikast erinevate ettevõtete toetamisel. Kaasatud on ka üks EASi teenuseid juba kasutanud ettevõte, kes räägib ka oma kogemustest. Hiljem käsitletakse erinevaid teenuseid ka detailsemalt (digitaliseerimine, rahvusvahelised toetused, tootearendus jne).

Esinejad

Kersti Kuusksalu, tööstuse digitaliseerimise projektijuht Tiiu Treier, innovaatiliste riigihangete teemajuht Kaupo Reede, rakendusuuringute programmi projektijuht Veljo Konnimois, Radius Machining OÜ tegevjuht

Sihtgrupp
Ettevõtlussektor tervikuna
Korraldaja
Eesti Toiduainetööstuse Liit
Sisu

Kuidas mõjutas viirus toidu- ja joogisektorit?


Keskendume peamiselt muutustele toiduainetööstustes, mis leidsid aset olukorras, kus majandus mõneks ajaks seiskus ning sundis väljakujunenud rutiinist välja astuma ja oma tegevuse ümber tegema. Paindlikkus, kiirus ja kohanemisvõime olid olulised märksõnad, et ellu jääda, sest üleöö saabunud kriis esitas palju väljakutseid.


Räägime, millised olid väljakutsed ja mida ettevõtted ellujäämiseks väga kiiresti tegid? Kas muudeti väärtushinnanguid,tegevusstrateegiad, millised on sektori tulevikutrendid?


Mida positiivset kriis tegi (kas midagi tehti kiiremini, uuenduslikumalt), millele tõuke andis? Kuidas näevad ettevõtjad oma sektorite tulevikku ajal, kui koroonapiirangud jäävad kehtima ilmselt pikaks ajaks (vahe hoidmised tootmistes, viiruse leviku tõkestamine, asutusi suletakse/avatakse/taassuletakse/avatakse) – kuidas see mõjutab koduturul müüke, eksporti? Mida soovitame inimestele, kes kõik meie tarbijad?


Disusssioonivooru moderaator: Sirje Potisepp, pikaaegne Toiduliidu juhataja ning praktiliselt kogu tööelu töötanud toidusektoris


Osalejad: Anne Mere – suurima toidutööstuse HKScan Estonia juhatuse esimees, omab pikaajalisi kogemusi erasektorist Triin Kutberg – Alkoholitootjate ja maaletoojate liidu juht, varasemalt töötanud Maksu – ja Tolliametis Ruta Kallaspoolik – Saaremaa Piimatööstuse turundus- ja ostujuht; omab kogemust nii toidutööstustest kui jaekaubandusest

Esinejad

Triin Kutberg, ATML juht; Ruta Kallaspoolik – Saaremaa Piimatööstuse turundus- ja ostujuht; Anne Mere – HKScan Estonia juhatuse esimees Moderaator: Sirje Potisepp, Toiduliidu juhataja

Sihtgrupp
Toidu ja toidu tootmisega kokkupuutuvad inimesed, avaliku sektori esindajad,ettevõtjad
Korraldaja
Sa Eesti Teadusagentuur
Sisu

Sul on idee, aga Sa ei ole kindel kes seda ideed toetaks ja rahastaks? Millistele tingimustele peaks ettevõtte vastama, et üldse toetuse saajate hulka kvalifitseeruda? Kuidas oma ettevõttesse arendustöötajaid saada? Mõne toetust saanud ettevõtte kogemused ning edulood.

Esinejad

Sissejuhatus ja edulugu toetust saanud ettevõttelt NUTIKAS toetusmeetme kokkuvõte ja ettevõtjate edulood: Viktor Muuli, Eesti Teadusagentuur  EAS-i uus Rakendusuuringute programm: Kaupo Reede, EAS   Uus sektoritevahelise mobiilsuse meede: Viktor Muuli, Eesti Teadusagentuur

Sihtgrupp
Ettevõtjad
Korraldaja
Solosol OÜ
Sisu

Как легко отвечать на трудные вопросы и удерживать внимание аудитории Демонстрационный урок от телеведущей ETV+ Елены Соломиной.


В течение получаса с помощью участников курса и на примере конкретных упражнений, мы разберемся с техниками вовлечения аудитории, узнаем, как вернуть внимание людей и не растеряться, если слушатели начнут проявлять инквизиторское любопытство и задавать едкие, острые или неожиданные вопросы. Как не дать себя перебить? Как показать свою доминантность? Как дать достойный ответ на неудобный вопрос?

Esinejad

телеведущая ETV+ Еленa Соломинa

Sihtgrupp
Начинающие предприниматели, владельцы бизнеса и все заинтересованные лица
Korraldaja
Ajujaht
Sisu

Külla tulevad kaks Ajujahi edukat vilistlast, kes räägivad, kuidas nemad kevadises koroonakeerises oma ettevõtmisega tekkinud olukorda trotsisid ja samal ajal ka Ajujahi konkursil osalesid.


Me räägime ausalt ja avatud kaartidega mida me õppisime ning mis tundega uuesti sarnasele kriisile vastu astuksime. Kuna mõlemad ettevõtted on otseselt või kaudselt seotud üritustega, millele pandi kevadel peale ranged piirangud, siis pidid noored startupid korraks peeglisse vaatama ja kiiresti tekkinud olukorraga kohanema.


See, kas uppuda või ujuda, oli vaid päevade küsimus. Külas on eelmise hooaja võitja Pagerr, kes toob revolutsiooni trükikodadesse ja kes räägib, kuidas kriis trükiäri mõjutas ning Köömen, kes tegutseb toitlustusäris ning kes pidi kriisi ajal välja tulema täiesti uue ideega.


 

Esinejad

Pagerr – Pagerr on Ajujahi 13. hooaja võitja, mis suunab trükitellimused kasutamata paberipinnale, pakkudes seeläbi odavamat hinda ja säästes loodust.


Köömen - Köömen on sotsiaalne ettevõte, mis ühendab maitsva toidu sotsiaalse arengu ja pagulase sisenemisega Eesti tööturule. Köömen on stardilava, mille arenguprogramm annab esmase töökogemuse, praktilise keeleõppe ning töökultuuri sisseelamise Eestisse saabunud uussisserändajatele ja pagulastele.

Sihtgrupp
Kõik inimesed, kellel on idee ja kes sooviksid tulla Ajujahi konkursile kätt proovima ja juba tegutsevad ettevõtjad.
Korraldaja
Ajujaht
Sisu

Igal aastal saame me Ajujahil küsimusi selle kohta, et mis saab siis, kui keegi minu idee ära varastab. Sellele küsimusele leidub lihtne vastus – idee üksi ei ole väärt mitte midagi ja samasugust vastust kuuleksite ka mitmetelt Silicon Valley startup-haidelt.


Aga mis siis maksab, kui idee üksi on väärtusetu? Kõige olulisem hea äriidee juures on selle teostus. Antud kiirkursusel räägime müütidest, mis on seotud äriideede varastamisega ning ragistame ajusid selles suunas, et kuidas mõnda ideed, mis on näiliselt juba tehtud, saaks veelgi paremini teha.

Esinejad

Harri Tallinn – Harri on Ajujahi konkursi korraldusmeeskonna raudvara ja tiimijuht ning seda juba pea 10 aastat. Harri on kokku puutunud väga paljude ideedega ning näinud ka seda, kuidas ühte ja sama ideed on võimalik erinevate inimeste poolt erinevalt teostada. Varasemalt on Harri läbi viinud ka erinevaid äriideede genereerimise koolitusi, mentordanud startupe nii Eestis kui välismaal ja alustanud ka ise omaenda ettevõtte.


Mart Maasik – SEB Grupi Innovatsioonijuht Ivo Remmelg – Eesti Äriinglite Assotsiatsiooni president

Sihtgrupp
Kõik, kellel on idee ja kes sooviksid tulla Ajujahi konkursile kätt proovima
Korraldaja
Aeternum Koolitus ja Konsultatsioonid OÜ
Sisu

Elame ajal, mil ainuke kindel asi on, et kõik muutub. Tänasel päeval on keeruline teha juba nädalaplaane, rääkimata kuu- või aastaplaanidest. See seab tugeva psühholoogilise pinge alla inimesed ja meeskonnad.


Üritusel leiame vastused järgmistele küsimustele: Mis on säilenõtkus ehk resilientsus? Kuidas saab kogukond toetada inimese säilenõtkust? Kuidas luua võrgustikke, mis toetavad meie individuaalset ja kollektiivset toimetulekut keerulisel ajal? Kuidas juurutada “vastupidava võrgustiku” tunnuseid oma ettevõttes/ meeskonnas?

Esinejad

Kati Tikenberg, konsultant-koolitaja, partner.  Viimased 15 aastat pühendunud inimeste ja võrgustike arendamisele, terviklikule ja efektiivsele toimimisele

Sihtgrupp
Juhid, ettevõtjad, keskkonna või võrgustiku loojad
Korraldaja
ABConsult Plus OÜ
Sisu

В ходе интервью будут даны ответы на наиболее актуальные вопросы, возникающие в трудовых отношениях в условиях чрезвычайной ситуации (коронакризиса). В числе прочего, речь пойдет о порядке внесения изменений в условия трудового договора и особенностях применения статей 35 и 37 Закона о трудовом договоре, а также понятии форс-мажора в трудовых отношениях.


Мы обратим внимание на типичные ошибки, возникающие в ходе отказа от трудовых договоров по инициативе работодателя (в т.ч., в случае сокращения работников), обсудим проблемные ситуации, с которыми сталкиваются работники и работодатели в своей ежедневной практике (изменение графика рабочего времени, отправление работника в оплачиваемый/неоплачиваемый отпуск и другое).

Esinejad

Анжела Мелихова, PhD, юрист, специалист в области трудового и корпоративного права, преподаватель взрослых, 6 уровня. Модератором семинара выступит Елена Соломина

Korraldaja
Tallinna Loomeinkubaator
Sisu

Elame digitaalse infokülluse ajastul, mil tarbijatele pakutakse iga päev uusi teenuseid ja tooteid ning pidevalt tekib juurde uusi kanaleid, mis nõuavad turundajatelt pidevalt kommunikatsiooniviiside redigeerimist. Kas turundajad peaksid alati selle kiire ja pöörase maailmaga kaasa minema ning lugematul hulgal reklaame ja postitusi erinevates kanalites avaldama või on ka teisi mooduseid?


Digitaalne minimalism põhineb printsiibil, et vähem on rohkem. Kuidas võiksid ettevõtted seda minimalismi printsiipi tänapäeva kiirmeedia maailmas kasutades teistest eristuda unikaalse digi-indentideedi loomise kaudu ning turunduse digitormile strateegiliselt “ei” öelda? Vestlusringis räägime, kas sellisel suunal võiks tulevikku olla ka Eestis ja miks peaksid algavad ettevõtted minimalistlikku digiturunduse suunda tõsiselt võtma?

Esinejad

Merilyn Kesküla-Drummond - moderaator ja teema tutvustaja Merilyn on laialdaste rahvusvaheliste kogemustega autor, mentor ning loominguline strateeg, kes lõi 2016 aastal UKs baseeruva digitaalse strateegia ja sisuloome agentuuri Keskula Digital. Keskula Digital klientideks on olnud nii New Yorki eksklusiivseim äriklubi CORE:, LA’s paiknev kirjastaja StoryTerrace, kui ka väiksed Eesti brändid. Lisaks digiturundusele on Merilyn tegelenud trendiuuringute ja -analüüsiga, strateegilise innovatsiooni juhina Saksa kuulsas audiofirmas Sennheiser, brändide esitluskeskkondade loomise planeerimisega Euroopas, USAs ja Hiinas, pressiürituste ja moeshowde korraldamisega ning moefotode produtsendina moeajakirjas ELLE UK.


Äli Kargoja Äli on kodumaise rõivabrändi August asutaja ning üle 8-aastase kogemusega disaini, tootmise ja müügi korraldamises. Disainialase hariduse omandas Äli Studio Bercot moekoolis Pariisis. Enne oma brändi loomist töötas ta moesektori müügi poolel, korraldades kommertstegevust ja showroome Pariisi rõivabrändi Nicolas Andreas Taralise juures kui ka assisteerides Maison Martin Margiela NYC-is asuvat müügiosakonda. Disaini- ja müügiosakondade igapäevane koostöö on Äli arvates oluliseks alustalaks brändi arengus ja edus.


Rauno Kutti Rauno on olnud sotsiaalmeedia- ja veebiagentuuri Vurr kaasasutaja, loovjuht, projektijuht ja strateegiline planeerija. Creative Uninoni kommunikatsiooniagentuuride klastrisse kuuluva Vurri klientideks on olnud näiteks Swedbank, Telia, Rakvere LK, Toyota Baltic, Catwees jt. Lisaks igapäevasele agentuuri juhtimisele ning sadade klientide teenindamise kogemusele on Rauno koolitanud paljusid suuri ja väikseid ettevõtteid, tootnud muusikavideosid ning vallutanud lavalaudu muusikuna. Enne Vurri asutamist töötas ta agentuuris Taevas Ogilvy sotsiaalmeedia eksperdina ja täna tegutseb ta Aegaon disanikellade ettevõtte tegevjuhina.

Sihtgrupp
Turundajad, alustavad ettevõtjad
Korraldaja
Lõhnakas OÜ
Sisu

Meeleline integratsioon igapäeva elus. Millest algab muutus? Kuidas säilitada kliendiga emotsionaalne side ja tõsta kliendilojaalsust? Miks ehitada ettevõtte või brändi ja tarbija vahel jagatud väärtuste sild? Mis on efektiivne kommunikatsioonivahend? Teaduslikult tõestatud toimiv tööriist teoorias ja praktikas: lõhnaturundus - efektiivne müügi- ja turundusvõte. Kuidas seda erinevates valdkondades kasutada? Registreeru kuulajaks!

Esinejad

Inna Sidoruk – ettevõtte Lõhnakas OÜ ja Eesti Lõhnaspetsialistide Liidu asutaja, lõhnaspetsialist. Tantsulavastuse „Oranž“ lõhnakujunduse autor. Kaubamärgi Lõhnakas looja, ning Eesti esimese lõhnafestivali "Seiklused lõhnade maailmas" eestvedaja. Eesti lõhna loomise projekti peatoetaja. Kaitses 2015. aastal Tartu Ülikoolis magistritöö lõhnaturundusest, mis on esimene teaduslik käsitlus selles valdkonnas Eestis.

Sihtgrupp
Ettevõtete juhid ja turundusjuhid, tegutsevad ettevõtjad, ettevõtlushuvilised
Korraldaja
Tööinspektsioon
Sisu

Millistel tingimustel saab töölepingu tingimusi ühepoolselt või kahepoolselt muuta? Millised on tööandja võimalused töökorralduse muutmiseks kriisiolukorras? Kuidas käituda, kui on tarvis tööleping üles öelda? Millised on enam-levinud vead ja töövaidluspraktika?

Esinejad

Kaire Saarep, Tööinspektsiooni ennetusosakonna juhataja Kristel Abel, Tööinspektsiooni meedianõunik

Sihtgrupp
Tööandjad ja töötajad
Korraldaja
Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsioon, ÄRIKLUBI
Sisu

Muutused ehk RE:start ettevõtluses toetub muutustele, mis tulenevad nii ettevõtja endast kui ka teda ümbritsevast keskkonnast. Ideaalis võiks ettevõtlus olla sillutatud tee soovitud eesmärkideni, kuid ettevõtluse argipäev sisaldab endas ohtralt kompromisse, kohanemist, väljakutseid ja lõkse. Mis on need peamised ettevõtluslõksud, kuhu kõik ettevõtjad suuremal või väiksemalt määral mingil ajahetkel komistavad?


Kogemuslugude seminari käigus vastame järgmisetele küsimustele: Mida tähendab omanikulõks ettevõttes? Kas konkurentide tegevus alandab motivatsiooni ja tekitab hirme? Kas Sa tunned, et ettevõtlus on muutunud justkui palgatööks?   Sa ei suuda toodet või teenust valmis teha, kuna see ei ole veel päris täiuslik.   Kas Su ettevõtte kontol on vaba raha, kuid Sa ei oska sellega midagi teha? Kas Sinu peamiseks eristumisstrateegiaks konkurentidest on alandada hinda?


Fakt on see, et kui sa tahad midagi ettevõtluses tulemusi saavutada, pead olema valmis ka uutmoodi tegutsema ja olema julge otsa vaatama ettevõtluslõksudele ning astuma reaalseid samme, et teha ReStart. 


 

Esinejad

Kogemusi ja mõtteid jagavad järgmised äriklubi naisettevõtjad: Liina Rukki - Brändingu ja turundusagentuuri Differize asutaja. Business Coaching OÜ (www.liinavettik.com) asutaja, äricoach ja koolitaja, kus lisaks ettevõtjate ja ettevõtete coachimisele arendab Liina välja A.I coachingu programmi, mis aitab inimestel leida nende ideaalset tööd.


Egle Raadik Gonchev - Eesti parim naisAmazonimüüja, kasvatanud 2 aastaga ettevõte käivet 100 000 USDni kuus ja just hiljuti palganud juurde võtmetöötaja, kelle abil USA ja Euroopa kliente veel paremini teenindada ning ettevõttesse süsteeme luua.


Kristel Lankots - Chocokoo šokolaadikoja asutaja ja šokolaadimeister. 2015.a. hakkas Chocokoo valmistama toona veel Eestis unikaalset bean-to-bar ehk kakaoubadest valmistatud šokolaadi ja tänaseks on tooted pälvinud rohkesti rahvusvahelist tunnustust.


Signe Ventsel - loob tulemustele orienteeritud ettevõtte kultuuri läbi juhtide- ja meeskonnajuhtide arendamise https://signeventsel.ee ning kuidas läbi teadliku persoonibrändi, tööandja brändi ja tugeva tarbijabrändi arendamise saab luua väga tugeva konkurentsieelise. Lisaks veel suur enesearengu fänn, ettevõtluslektor ja kalendermärkmiku “Olen iseenda boss!” autor.


Kirti Asperk - Be More Superfoods OÜ omanik ja tegevjuht. Tal õnnestus 8 kuuga oma tooted viia rohkem kui 250 erinevasse müügikohta üle Eesti. Samuti eksporditakse Be More Superfoodsi tooteid Saksamaale, Austriasse ja Taanis.


Chanet Siret Simonen - Chanet Coaching asutaja, coach ja koolitaja. Chanet Coaching ühendab inimesed iseenda, oma suuremate soovide ja tegudega! www.chanet.ee


Liisi Tarvo - Vrapikohvik Wrap'n'Roll asutaja,alustas ettevõtjana juba 16 aastaselt ning tänaseks on kasvatanud meeskonda, käivet ja kasumit.


 

Sihtgrupp
Ootame naisi, kes soovivad oma ärile ReStarti teha ja kutsume neid korraks otsa vaatama ettevõtluslõksudelel, kuhu me tihti kinni kipume jääma ja kuidas nendest lõksudest välja astuda samm-samm haaval
Korraldaja
Sa Tallinna Teaduspark Tehnopol
Sisu

Iduettevõtete hulk ja edukus omab selget mõju Tallinna majandusolukorrale, kuivõrd iduettevõtete näol on tegu kõrge lisandväärtusega töökohtade loojatega. Pikas vaates võib hästi toetatud iduettevõttest kasvada tugev valdkonna lipulaev, mis toob innovatiivseid lahendusi ka tallinnlastele. Seetõttu on oluline rääkida ettevõtluspäeval iduettevõtlusest.


Tehnopol Startup Inkubaatori juht, Kadri Tammai annab kolme edukat iduettevõtet intervjueerides „Iduettevõtte kasvusprindi kiirkursuse“. Iduettevõtte eesmärk on leida ebakindlates tingimustes, piiratud ajaressurssidega eskaleeruv ärimudel.


Just seetõttu küsib Kadri Tammai ettevõtete esindajatelt kolme põhiteemat - Kuidas kiiresti kasvada - Kuidas saavutada investorvalmidus - Kuidas oma tegevusvaldkonnas tippu jõuda


Saame osa ettevõtete poolt läbitud teekonnast ja selgitame välja nende peamised õpikohad.

Esinejad

Arutelu modereerib Tehnopol Startup Inkubaatori juht Kadri Tammai. Külalisesinejad täpsustuvad.

Sihtgrupp
Iduettevõtete loomisest huvitatud ettevõtlike ideedega Tallinna elanikud; iduettevõtjate kogukond
Korraldaja
TalTech, Targa linna tippkeskus
Sisu

Tallinna linn ning teadus- ja ärilinnak Tehnopol korraldasid äsja Tallinnovation konkursi, et tuua linnapilti nüüdisaegseid lahendusi, mis linna arendaksid ning seda veelgi nutikamaks, inimsõbralikumaks, säätlikumaks ja avatumaks muudaksid. Samuti edendatakse konkursi abil koostööd linna ja tehnoloogiaettevõtete vahel.


Targa linna tippkeskusele on antud Eesti riigi ja Euroopa Komisjoni poolt mandaat ja ka rahalised vahendid (15M€), et välja töötada 10 lahendust, mis lähtuks omavalitsuse probleemidest ja omaksid võimalikult laia mõju. Lahenduste väljatöötamine toimub aastatel 2021-2027.


Sissejuhatuse teevad Martin Goroško ja Ralf-Martin Soe. Seejärel tutvustab Martin Goroško Tallinnovation targa linna lahenduste konkurssi ja intervjueerib selle võitjaid (maksimaalselt kolme). Seejärel Martin Goroško intervjueerib Ralf-Martin Soed kes tutvustab inspireerivaid nutika linna näiteid maailmas, räägib Targa linna tippkeskuse poolt kaardistatud arenguvajadustest (2-3). Viimasena intervjueerib Martin Goroško Külle Tärnovit, kes tutvustab targa linna tippkeskuse poolt korraldatavat innovatsioonikonkurssi ja selle tingimusi.


 

Esinejad

Martin Gotroško, teadus- ja ärilinnaku Tehnopol äriarendusüksuse juht Ralf-Martin Soe, targa linna tippkeskuse direktor Külle Tärnov, targa linna tippkeskuse innovatsioonijuht


 

Sihtgrupp
Nutikad inimesed: teadlased, insenerid, ettevõtjad, arendajad
Korraldaja
Tallinna Ülikool
Sisu

The seminar will open the research-based service design, the contents and meaning for companies, value added created by collaboration with researchers. Project samples: digital and educational technologies: OÜ Autosõit; NetGroup; Elektrimasinad OÜ; Taviter OÜ

Esinejad

Moderator Merja Bauters/Research Professor in Digital Transformation, others involved in tha panel discussion: Ingrid Hindrikson/Business Collaboration Expert, Kersti Peenema/Helge app - in the phase of planning and starting cooperation with researchers

Sihtgrupp
Companies
Korraldaja
IMECC OÜ
Sisu

Teeme täpselt selgeks, mida tähendab digitaliseerimine ja mida see ettevõtja jaoks muudab. Vastame küsimusele, miks on vaja teenuseid digitaliseerida ja uurime, milliseid tööriistu on selleks kõige mõistlikum kasutada.

Esinejad

Prof. Jüri Riives TTÜ/TAK IMECC asutaja; Grete Männikus Jutuvestja asutaja ja TÜ turunduse õppejõud; Tõnu Lelumees IMECC juh.esimees ja EML Nõukogu Esimees; Ragnar Tammsalu arendusjuht Tactical Solution OÜ

Sihtgrupp
Teenindusettevõtete omanikud ja juhid, digitaliseerimise huvilised
Korraldaja
Emakeele Selts
Sisu

Ärinimedest keeleinimese vaatepunktist: õnnestunud keelenäiteid ning Emakeele Seltsi võistluse „Ehe Eesti – Eesti ettevõttele eesti nimi“ ülevaade.


Eesti ettevõtted ja asutused kannavad sageli toredaid ja tabavaid, vaimukaid ja sisukaid eesti nimesid, kuid neid võiks olla rohkem, et näeksime neid üheskoos tänavapilti ja veebimaastikke eestipäraseks kujundamas. Millele nimevalikul tähelepanu pöörata?

Esinejad

Vestlevad ajakirjanik Maris Johannes (Emakeele Seltsi liige, TTV toimetaja) ning Ilmar Tomusk (Emakeele Seltsi liige, Keeleameti peadirektor, ettevõttenime võistluse žürii esimees)

Sihtgrupp
Alustavad ettevõtjad

7. oktoobril mujal Tallinnas

Korraldaja
Tartu Ülikool/ Tallinna Ettevõtlusamet
Sisu

Viimasel ajal on kaugtöö muutunud väga populaarseks, selle abil on sageli võimalik muuta töötingimused märkimisväärselt paindlikumaks. Samas kaasnevad kaugtöö rakendamisega tööandjale lisakohustused, millele paljud ei pruugi tähelepanu pöörata. Seminaril käsitletakse kaugtööga seotud levinud probleeme ja antakse praktilisi soovitusi kaugtöö rakendamiseks.


Seminari peamised teemad:



  1. Mida tasub kaugtöö kokkuleppe puhul läbi mõelda ja läbi rääkida?

  2. Määrava tähtsusega on tegelik töökorraldus, teabevahetus ja tugisüsteem.

  3. Osaliselt kaugtöö vormis töötamine kui tänapäeval tavapärane töötamise viis.

  4. Paindlikkus kaugtöö korral: aeg, koht ja tööülesanded.

  5. Töökeskkonnaalased küsimused. Riskianalüüs ja töötajate juhendamine kaugtöö korral.

  6. Andmekaitse – kaugtöö puhul veelgi olulisem. 

  7. Kuidas ennetada võimalikke töövaidlusi?

Esinejad

Elina Soometsal on pikaajaline töökogemus tööõiguse valdkonnas. Ta on Tartu Ülikooli õigusteaduskonna tööõiguse lektor ja Viljandi Kultuuriakadeemia õigusalaste ainete lektor. Praktikuna jagab Elina Soomets oma teadmisi ja kogemusi ka koolitaja rollis. 


Link veebiseminarile https://button.ut.ee/b/ene-uga-slt-bzq


Veebikeskkonda sisenemisel parooli ei ole, küll aga tuleb seminaril osalemiseks sisestada oma nimi. Võimalike tehniliste probleemide korral leiab abi juhendist, mis asub siin https://sisu.ut.ee/juhendid/bbb-juhised-osalejale

Sihtgrupp
Alustavad, tegutsevad ettevõtjad
Korraldaja
Tallinna Ülikool
Sisu

Tehnoloogiaga toetatud õppimise ja õpetamise labor EDUSPACE on TLÜ haridusteaduste instituudi, digitehnoloogiate instituudi ning haridusuuenduse tippkeskuse poolt ellukutsutud kaasaegselt sisustatud õppetööks ja tõenduspõhise õppeprotsessi uurimiseks loodud keskus TLÜ Mare majas.


Elukestval õppimisel on oluline roll tööjõuturu ümberkujundamisel tehnoloogia kiirest arengust tingitud muudatuste, kuid samuti pandeemiast tingitud olukorra tõttu. Laborisse on oodatud ettevõtjate meeskonnad nii 21. sajandi õpioskusi arendama kui ka oma töötajate koostööoskusi hindama.


Tutvustame põimõppe võimalusi ja kogemusi. Haridusvaldkonnas tegutsevad idufirmad ja kirjastajad saavad laboris testida õpilastele suunatud digimaterjalide ning füüsiliste õppevahendite prototüüpe ja kasutusvalmidust.

Esinejad

Janika Leoste (EDUSPACE),
Katrin Männik (EXU=Ettevôte x Ülikool),
Allan Valm (Mobi Lab),
Priit Grünberg (Datel),
Anton Pertsev (Demek)

Sihtgrupp
Haridus-, IT, elektroonika jm valdkonna ettevõtted
Toimumiskoht
onlline
Korraldaja
Tallinna Ülikool
Sisu

Tallinna Ülikooli laborikomplekside näol on tegu maailmatasemel teaduse tegemise infrastruktuuriga. Suur osa TLÜ molekulaarteaduste alasest eksperimentaalsest uurimis- ja arendustööst viiakse läbi loodus- ja terviseteaduste instituudi molekulaarteaduste laboris. Viimastel aastatel on pidevalt kasvanud erasektori huvi molekulaarteaduste alase kompetentsi vastu.


Ülikooli teadlased on edukalt osalenud mitmetes sellesuunalistes arendusprojektides, sh on koostöös TLÜga välja töötatud rohket meediakajastust saanud Berrichi kosmeetikatoodete sari, osaletakse Turbliss OÜ toodete arendusprotsessis ning töötatud välja õlleselitajaid Kanada korporatsioonile Lallemand Inc.


Lisaks tegutseb TLÜ loodus- ja terviseteaduste instituudis töörühm, mis tegeleb ülegenoomsete uuringutega kliinilistes, bioloogilistes ning ökoloogilistes süsteemides.
www.tlu.ee/lti/teadus/tlu-kaitumis-ja-neuroteaduste-tippkeskus 

Esinejad

Prof Rando Tuvikene, süsteemibioloogia lektor Kairi Koort

Sihtgrupp
Tervise, keemia, loodustoodete, biotehnoloogia jms valdkonna ettevõtted
Toimumiskoht
Ruumid A530-A536 Astra majas 5. korrusel (Narva mnt 27) Osalemine ainult ettevõtete esindajatele ja eelregistreerimisega, soovitav kanda maski ülikooli territooriumil
Korraldaja
Eesti Kunstnike Liit
Sisu

What does it imply to launch an art career today? besides having talent, commitment, discipline and artistic skills fundamental to create unique artworks, a richer set of capabilities is required. The ability to making a sustainable practice depends not just on the quality of work an artist produces, but also on the ability to negotiate the complexity of the art world. In order to sustain a financially rewarding practice, an emergent artist would require a clear plan, valuable information and knowledge on the art system and a clear understanding of the business aspects of being a professional artist. Professional development for artists looks at potential challenges that artists will face within the art system. Today an artist would need to make educated decisions and is responsible for the daily business of his/her career such as designing promotion materials, (website, portfolios & social media channels), financial management and budgeting, organizing exhibitions and open studios, applying for grants and funding, researching opportunities, dealing with agreements and contracts, creating and maintaining a network of contacts and a long list of other tasks.


This presentation will give to participants a general overview of fundamental issues and topics of professional development and pretends to introduce the practical aspects related to an art career. With examples and facts will outline essential skills and resources needed for maintaining a practice that could be both engaging a financially viable.


 

Esinejad

Ramiro Camelo is an independent curator and mentor in professional practice based in Helsinki. Obtained a Master's degree in Curating Contemporary Art at the Royal College of Art, London.


A selection of his curatorial projects includes: "Of modest Conditions, part 2" Myymälä2, Helsinki (2020); "Sugarry Wonderry", Kallio Stage, Helsinki. (2018); "Travesía", Sala Alterna, Uniandinos, Bogota. (2016); "Off Axis Colombia", Justmad 6, COAM. Madrid (2015); "Paradise Stacion", Stacion Center for Contemporary Art, Pristina (2008); "Of this tale, I cannot guarantee a single word" (Co-curator) Royal College of Art Gallery, London. (2008) and "Somatofilia Express", Galeria Santafe, Bogota (1998).


He has been a guest lecturer and speaker at Jerwood Space, London; Stacion, Center for Contemporary Art, Prishtina; Resonance FM Radio, London; Universidad de los Andes, Bogota; Academia Superior de Arte de Bogotá, Bogota; PerfoArtNet International Biennial of Performance, Bogota; Festival 404 and Globe Art Point, Helsinki.

Toimumiskoht
online

8. oktoobril mujal Tallinnas

Korraldaja
Tallinna Tehnikakõrgkool
Sisu

Ostu- ja hankeprotsesside digitaliseerimine. Räägitakse veel Eesti tarneahelate juhtimise ühingust ning ostu- ja hankejuhtimise olulisusest ettevõtluses ning selle hetkeseisust. Kuidas ettevõttes edukalt osta ja hankida ning millised on esimesed sammud hankevaldkonna täielikuks digitaliseerimiseks? Tehnikakõrgkooli uue logistika täisdigitaalse simulatsioonilabori tutvustus.


Zoom keskkonnas toimunud seminari salvestuse link 
https://zoom.us/rec/share/bjGJyFqL9iCVCiTcam1DleN1G3ezrQG6mDiJa_OSjEiSOeL6fsGIh9JVSEtUXdxm.Kj6Dl0GXnzUEYT3I?startTime=1602149566000


Passcode v#7bu8mq


 

Esinejad

Peep Tomingas on ProLog juhatuse liige ja Starteegilise hankimise konsultant. Teema: Ostuprotsesside audit ja arenduskava.


Eduard Ševtšenko on TTK külalisprofessor, ostu- ja hankekorralduse õppekava juht, digitaalse tarneahela uurimisgruppi juht.


Tarmo Saidla on ProcurementFlow tegevjuht ning kaasasutaja. Kogemus tarneahela juhtimises, hanke- ja kulusäästliku tootmise valdkonnas.

Sihtgrupp
Ettevõtjad, kes on huvitatud ostu- ja hankeprotsesside digitaliseerimisest. Tudengid, kellel on huvi ostu- ja hankekorralduse valdkonna vastu. Täiendkoolitus vajadusega inimesed, kes töötavad juba antud valdkonnas.
Korraldaja
Töötukassa
Sisu

Самоанализ мотивации и личностных качеств. Услуги поддержки от Кассы по безработице: курсы по предпринимательству, пособие на начало предпринимательства, возмещение расходов на обучение и индивидуальное менторство, менторский клуб и другие возможности.

Esinejad

Ирина Коляева, консультант по карьеры, Центр по карьере Кассы по безработице, опытный преподаватель курсов по экономике и предпринимательству.

Sihtgrupp
Работающие и безработные люди, взвешивающие для себя возможность начать предпринимательскую деятельность
Toimumiskoht
Töötukassa Tähesaju büroo IV. korruse õppeklass, Tähesaju tee 14
Ürituse korraldajale