Tulevikulahendus 2025

Konkursi „Tulevikulahendus 2025” eesmärk on tunnustada uuenduslikke toote- või teenuslahendusi, mis muudavad ressursisäästlikul moel linnakeskkonda paremaks ja nutikamaks ning aitavad kaasa ühiskonna arengule.

KANDIDEERIMINE

„Tulevikulahendus 2025” auhinnale saavad kandideerida ettevõtted, kes on perioodi 2024-2025 jooksul toonud turule või kasutusele võtnud ressursisäästliku uue või oluliselt täiustatud toote, teenuse, tehnoloogia või ärimudeli ning kes vastavad järgmistele nõuetele:

  • ettevõtte peamine tegevuskoht on Tallinnas või selle lähiümbruses;
  • ettevõte on tegutsenud vähemalt 1 aasta.

Taotluste esitamise tähtaeg on 10. september

HINDAMINE

Esitatud kandidaatide seast valib konkursi hindamiskomisjon välja nominendid, kelle seast selgitatakse välja kategooria „Tulevikulahendus 2025” võitja.

Hindamine toimub taotlusvormis esitatud andmete põhjal 4 kriteeriumi arvesse võttes:

  • uudsus – lahenduse uudsus võrreldes turul olemasolevatega (nii Eesti-siseselt kui Eestist väljaspool);
  • keskkonnamõju – efektiivne ressursikasutus, keskkonnakahju vältimine, olemasoleva reostuse kõrvaldamine;
  • majanduslik mõju – müügi, ekspordi ja uute töökohtade loomise potentsiaal;
  • sotsiaalne mõju – kasu ühiskonnale nii ebavõrdsuse, paremate ühiskondlike teenuste, rahvusvahelise tuntuse jne kasvatamise näol.

TUNNUSTAMINE

„Tulevikulahendus 2025” auhinna saaja tehakse teatavaks Tallinna ettevõtluspäeva pidulikul vastuvõtul.

Tulevikulahendus 2025

Konkursi “Tuleviku lahendus 2025” eesmärk on tunnustada uuenduslikke toote- või teenuslahendusi, mis muudavad ressursisäästlikul moel linnakeskkonda paremaks ja nutikamaks ning aitavad kaasa ühiskonna arengule.

"*" kohustuslik väli

Kui olete perioodil 2024-2025 toonud turule või võtnud kasutusele uue või varasemast oluliselt täiustatud ressursisäästliku toote, teenuse või tehnoloogia, siis kirjeldage seda alljärgnevaid märksõnu silmas pidades: toote, teenuse või tehnoloogia uuenduslikkus (sh peamine eelis samalaadse lahenduse konkurendi või alternatiivtootega võrreldes); turunõudlus ja kasvuvõimaluse potentsiaal (sh uued töökohad); uue innovaatilise lahenduse tuntav positiivne mõju keskkonnale võrreldes oma või teistes ettevõtetes kasutatud varasemate lahendustega; toote või teenuse lihtne kasutatavus; kättesaadavus Tallinna elanikkonnale; kasutajaskonna suurus.
Andke edasi kõige olulisem lühidalt kirjeldades
JPG,PNG
Maksimaalne faili suurus: 25 MB.