Praktilised näpunäited, kuidas väikeettevõtjana turunduslikult startida
09:00 - 12:00
SEB Innovatsioonikeskus (Tornimäe 2)Salvesta kalendrisse
Praktilised näpunäited, kuidas väikeettevõtjana turunduslikult startida
Seminaril jagatakse teadmisi teemal, kuidas teha tulemuslikku müüki ja turundust.
Teemad:
- Kelle nägu on mu äri? Ettevõtte bränding ja eristumine.
- Kes on su klient ja kuidas ta ostma saada?
- 15 põhilist viga, mida veebilehte luues vältida
- Andmed ja äritulemused. Milliste andmete mitte kogumist sa hiljem kahetsed?
Saad teada:
- Milliseid andmeid koguda ja kuidas neid müügis ja turunduses kasutada
- Milliseid vigu veebilehte tehes ja arendades vältida
- Kuidas oma brändiga turul eristuda
- Kuidas klient sinu toote / teenuse veebist üles leiab
Seminarile registreerumine on lõppenud, kuid seminari saab vaadata ka liveülekandena alates kell 9.10 sellel lingil https://www.facebook.com/events/535520049010851
Sihtgrupp
Alustavad ettevõtjad, väikeettevõtjad, ettevõtlushuvilised, turundajad
Esinejad
Silver Vohu, kommunikatsiooni ja turunduse juht, SEB. Ettekande teema: Kelle nägu on mu äri? Ettevõtte bränding ja eristumine.
Esko Lehtme, disainivaldkonna juht, SEB. Ettekande teema: Kes on su klient ja kuidas ta ostma saada?
Timo Porval, turunduslabor. Ettekande teema: 15 põhilist viga, mida veebilehte luues vältida.
Ervin Salusoo, müügi automatiseerimise juht, SEB. Ettekande teema: Andmed ja äritulemused. Milliste andmete mitte kogumist sa hiljem kahetsed?
Korraldaja
SEB Pank AS