Learn how to make customers return and employees stay

01.10.2024

12:45 - 13:45

Radisson Collection hotelli konverentsikeskus, Rävala pst 3, Tallinn

Salvesta kalendrisse



Tagasi programmi

Learn how to make customers return and employees stay

Avastad, kuidas muuta igapäevased kliendisuhtlused unustamatuteks kogemusteks, suurendades nii müüki kui ka töötajate motiveeritust. Käsitletavad teemad: Inspireerivad lood ja vestlused. Ajurünnak, et leida loomingulisi lahendusi enda ettevõttes. Kliendikogemuse ja teeninduse parandamise võimalused sinu ettevõttes. Positiivse ja innustava keskkonna loomine.

Seminarilt saadud teadmiste abil:

  • On võimalik leida ja luua loomingulisi lahendusi, mis võiksid igapäevased kliendisuhtlused muuta unustamatuteks kogemusteks.
  • Kliendikogemuse parandamine: Osalejad saavad teadmisi ja ideid, kuidas parandada oma ettevõtte klienditeenindust ja luua positiivne, klientidele ja töötajatele meeldiv keskkond.
  • Motiveerimine ja juhtimine: Osalejad arendavad oskusi, kuidas motiveerida oma meeskonda, parandada kommunikatsiooni ja juhtimisoskusi, et saavutada paremaid ärilisi tulemusi.

Seminari töökeel on inglise keel

Sihtgrupp


Ettevõtjad

Esinejad


Thomas Bothe on kogenud ettevõtja ja üle 20-aastase kogemusega kolme keelt kõnelev koolitaja, kes keskendub kommunikatsiooni, meeskonnatöö, juhtimise ja teadlikkuse õpetamisele.

https://www.linkedin.com/in/thomasbothe

 

Korraldaja


Strategywise/ Kaikei

Märkused


Seminar on inglise keeles