Learn how to make customers return and employees stay
01.10.2024
12:45 - 13:45
Radisson Collection hotelli konverentsikeskus, Rävala pst 3, TallinnSalvesta kalendrisse
Learn how to make customers return and employees stay
Avastad, kuidas muuta igapäevased kliendisuhtlused unustamatuteks kogemusteks, suurendades nii müüki kui ka töötajate motiveeritust. Käsitletavad teemad: Inspireerivad lood ja vestlused. Ajurünnak, et leida loomingulisi lahendusi enda ettevõttes. Kliendikogemuse ja teeninduse parandamise võimalused sinu ettevõttes. Positiivse ja innustava keskkonna loomine.
Seminarilt saadud teadmiste abil:
- On võimalik leida ja luua loomingulisi lahendusi, mis võiksid igapäevased kliendisuhtlused muuta unustamatuteks kogemusteks.
- Kliendikogemuse parandamine: Osalejad saavad teadmisi ja ideid, kuidas parandada oma ettevõtte klienditeenindust ja luua positiivne, klientidele ja töötajatele meeldiv keskkond.
- Motiveerimine ja juhtimine: Osalejad arendavad oskusi, kuidas motiveerida oma meeskonda, parandada kommunikatsiooni ja juhtimisoskusi, et saavutada paremaid ärilisi tulemusi.
Seminari töökeel on inglise keel
Sihtgrupp
Ettevõtjad
Esinejad
Thomas Bothe on kogenud ettevõtja ja üle 20-aastase kogemusega kolme keelt kõnelev koolitaja, kes keskendub kommunikatsiooni, meeskonnatöö, juhtimise ja teadlikkuse õpetamisele.
https://www.linkedin.com/in/thomasbothe
Korraldaja
Strategywise/ Kaikei
Märkused
Seminar on inglise keeles