MaiWistik: Väärtuspõhine bränding

Sisu

Kuidas muuta ettevõte elustiili brändiks ja läbi selle luua kliendile lisaväärtust?

Selles töötoas saad muuhulgas teada:

– Miks ja kuidas luua bränd lähtudes väärtushinnangutest?
– Kuidas leida sarnaselt mõtlevaid inimesi?
– Miks klient eelistab ühte brändi teisele?
– Kas brändi saab luua vaid tootele?

Esinejad
Mai-Liis Kivistik on elustiili brändi MaiWistik looja, loodusterapeut, joogaõpetaja ja tulihingeline tervist toetava elustiili edendaja, kes usub siiralt, et sinu sära ja enesekindlus tuleb sellest, mis sa sööd ja kuidas oma keha eest hoolitsed.
Korraldaja
MaiWistik
Toimumiskoht
Viru Konverentsikeskus
Saal
Bolero 1
Algus / Lõpp
09:30 - 10:30