Digital Merchant Partner: Kuidas luua Amazonis ja e-kaubanduses tooteid, mis eristuvad ja mida kliendid ka päriselt soovivad?

Sisu

Tootearendus ei pea alati olema kallis. Kõiki arendusi ei ole üldse vaja teha. Mõnda toodet on parem hoopis lihtsustada.

Sinu tootel võib olla kümneid olulisi omadusi, kuid ainult mõni üksik on see, mis tõeliselt loeb. Just nendele peaksid sa keskenduma oma tootearenduses ja kommunikatsioonis.

Igat toodet on vaja tutvustada ostjale nii, et ostja saaks aru, et see toode on just täpselt see, mida ta otsib.

Koolitusel näitame Amazoni platvormi ja case studyde näitel:

  • kuidas teada saada, millist väärtust on üldse vaja tootele luua
  • kuidas teada saada, millised meie tootearenduslikud ideed on ka ostjale olulised
  • kuidas veebis müües tuua välja toote häid ja halbu omadusi ning tekitada ostjas tunne, et ta on just täpselt niisugust toodet otsinud
Esinejad
Mihkel Moosel - Eesti üks kogenuim ja suurim Amazonimüüja ning agentuuri Digital Merchant juht
Korraldaja
Digital Merchant Partner OÜ
Toimumiskoht
Viru Konverentsikeskus
Saal
Grande 3
Algus / Lõpp
09:30 - 10:30

Kohad on täis