Ettevõtte sündmused ei ole ainult peod hea söögi, joogi ja bändiga vaid need on turunduslikel eesmärkidel korraldatud sündmused, mis peaksid ettevõttele tagasi teenima kogu sündmusele kulutatud eelarve ning suurendama sealjuures ka ettevõtte kasumit. Lisaks looma väärtust nii ettevõttele, kutsutud külalistele kui ka kogu ühiskonnale.
Kuidas organiseerida sündmuseid, mis päriselt toimiksid?
Kuidas meelitada ettevõtte sündmustele oluliselt rohkem osalejaid ning milline on juhi ja iga töötaja roll erinevatel sündmustel?
Milline on väärtuspakkumisega sündmus, mis tõesti toob kasu kogu ühiskonnale?
Just täpselt neid teemasid me seminaril puudutamegi ja vastame ka mõnele üritusturundusvaldkonna aktuaalsele küsimusele, nagu näiteks – kas ja millal alustada ettevõtte jõulusündmuse planeerimisega, kui pandeemia levik ei ole tegelikult teada.
Tule kohale ning saad teada, millist nõua annab 16 aastase sündmuste korraldamise kogemusega oma ala ekspert.