E-kaubanduse kiire kasv on muutnud ostjate tarbimisharjumusi, kuid sugugi mitte kõik e-poed ei näe mitmekordistunud müüginumbreid. Seminaril vaatame lähemalt, kuidas läbi parema kasutajakogemuse ja ootuseid ületava klienditeeninduse konkurentsist eristuda ning tõhusamalt e-kaubelda. Osaleja saab praktilised juhised, kuidas suurendada kordusostude arvu e-poes ja tõsta klientide rahulolu teenindusega.
Esineja:
Signe Kõiv, TesteShop asutaja ja e-kaubanduse strateeg. Signe on e-kaubanduses 14 aastat tegutsenud, juhtinud E-kaubanduse Liitu ja Turundajate Liitu ning tegutsenud nii e-kauplejana kui e-kaubanduse loengute õppejõuna. Oma ettevõttes TesteShop aitab Signe e-kauplejaid kasutajakogemuse ja klienditeeninduse parendamisel, arendusprojektide juhtimisel kui e-poodide testimisel.