Kuidas olla edukas muutuste ajal ehk seenekokteili lugu

Sisu

Tänaseks on selge, et muudatusi on rohkem kui varem, muutuda tuleb kiiremini kui varem ja need ei lõpe iial. Missugused ettevõtted on muudatustes edukad ja kuidas selle tempoga kaasas käia? Kuidas kohandada oma pakkumist, turundust, müüki ja tootmist? Kuidas olla tõhusam eksporditurgudel tänu uutele digitaalsetele võimalustele? Anname 7 soovitust, kuidas olla edukas muutuste ajal. „Kuumal toolil“ istub külalisesineja Janek Kalbin Chaga OÜ-st, kes jagab ettevõtte kogemusi muudatuste ajal.

Esinejad:

Anu-Mall Naarits, Marketingi Instituudi tegevjuht on Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja konsultante, kellel on kogemust üle 15 aasta. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniaid.

 

Janek Kalbin on rohkem kui 15 aastat töötanud toiduainete tootmise ja müügiga, seda nii müügijuhtmise, turunduse kui üldjuhtimise alal.

Tal on kogemus HK Scanist ja Orklast. Täna on ta ametis kodumaiste loodustoodete ja toidulisandite tootmisettevõtte Chaga OÜ ekspordidirektorina, samuti nõustab ta ettevõtjaid.

 

Osale ka loosimises! Vasta ühele küsimusele SIIN ja võida vabalt valitud ühepäevane koolitus Marketingi Instituudi programmist!

 

Korraldaja
Marketingi Instituut
Toimumiskoht
Viru Konverentsikeskus + online
Saal
Grande 1+2
Algus / Lõpp
11:15 - 12:00