Kuidas kõnetada oma tuleviku klienti

Sisu

Sissejuhatus tulevikumõtlemisse.
Mida see distsipliin endast kujutab? Kuidas iga inimene saab nii enda elu kui oma ettevõtte või organisatsiooni toimimist planeerida nii, et tulevik teda ootamatult ei tabaks ning kuidas ta saaks luua endale sobivat tulevikku, saavutada suurema konkurentsieelise, olla pikas perspektiivis edukas? Millised on läbiproovitud metoodikad ja tööriistad, mille abil saab süsteemselt tuleviku peale mõelda? Kuidas erineb prognoosimine ennustamisest? Osalejad saavad teha harjutusi kohapeal ja kaasa tööriistad, mis aitavad neid iseseisvalt signaale ja trende järgida ja nendest tulevikuks kasulikke järeldusi teha.

Esinejad
Madeleine Tults - diplomeeritud futurist (Institute for the Future, Palo Alots), praegu töötab korporatiivkommunikatsiooni juhina Orkla Eestis. Erialalt interkatsioonidisainer, keskendudes tulevikudisainile.
Korraldaja
FUTUHUB
Toimumiskoht
Viru Konverentsikeskus
Saal
Allegro
Algus / Lõpp
09:00 - 10:30