Amazoni klientidele tooteid arendades ja neid globaalselt müües on realistlik jõuda miljonikäiveteni 2-3 aasta jooksul. Mis on aga need peamised takistused ja komistuskivid, mille taha see jääda võib? Räägime lahti!
1. Arvad et esimene katsetus teeb sinust miljonäri
2. Viid toote turule ilma nõudlust uurimata
3. Sa ei näe suurt pilti ja keskendud liigselt pisidetailidele
4. Tarbid liiga palju infot korraga
5. Sa väldid keeruliste ülesannete lahendamist
6. Teostad inspektsiooni põhitootele, kuid aksessuaarid jätad tähelepanuta
7. Sa ei palka kasvades abiväge
Esinejad:
Egle Raadik – edukas Amazoni ettevõtja, 50 erabrändi omanik, kes teeb reaalselt käivet 4-5 miljonit USD aastas.
Karl Puudersell – edukas Amazoni ettevõtja, kelle aastakäive on 340 000 USD.