Seminar "Kaubandushiiglaste maailma muutvad otsused – tarbijamugavus ja keskkonnahoid "
Rimi ja Prisma esindajad räägivad julgetest projektidest, mida viimasel aastal on ette võetud. Kuidas projekte ette valmistati, kuidas kommunikeeriti avalikkusele, kuidas tegeleti kriitika ja vastukajaga, millist positiivset tunnustust saadi klientidelt, koostööpartneritelt ja avalikkuselt.
Rimi fookus on keskkonnahoiule suunatud projektidel nii operatsioonide kui turunduse poolelt, mis peaksid vähendama pakendit ja materjalikulu. Rimi ettekande teema: „Vastutustundlikud otsused toidupoes - julgus või vajadus?“
Prisma räägib sellest, kuidas asuti tasuta vastu võtma Läti pakenditaarat ja asuti avama 24/7 avatud hüpermarketeid.
Katrin Bats, Rimi Eesti Food AS , PR&CR, Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist
Piret Lankots, Prisma Peremarketid AS, kommunikatsioonijuht