Kliendikeskne ettevõtlus - mida see tähendab?


Kõik teavad ütlust, et klient on kuningas. Seminar “Kliendikeskne ettevõtlus – mida see tähendab” just läbi kahe ettekande sel teemal peatubki.

Sustinere partner Katri Rohesalu tõstatab küsimuse: “Kas sinu ettevõte tegutseb kliendikeskselt?”. Ta räägib lähemalt kliendikeskselt tegutseva ettevõtte kolmest fookusvaldkonnast ning toob kuulajateni sel aastal läbiviidud uuringu “Kliendikogemuse juhtimine Eesti jaekaubanduse ettevõtetes” olulisemad leiud.

Oma värskest kogemusest Vérenni kliendikogemuse mudeli loomisel räägib seminari teine esinejana, Baltika Groupi kliendikogemuse divisjoni juht Mari-Liis Küppar. Mari-Liisil on laialdane turunduskogemus nii Swedbankist, Saku Õlletehasest kui ka Värska Veest. Ta on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna ärijuhtimise ning EBS’i rahvusvahelise ärijuhtimise eriala.

Loe lisa, registreeru seminarile ja tutvu kogu programmiga siin: http://ettevotluspaev.tallinn.ee/programm/#inforow_11895