Seminar "Kas digirumalus võib ärile saatuslikuks saada? "

Korraldaja
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
Sisu

Ajal, mil keskmiselt veedavad inimesed Internetile ligipääsu võimaldavate seadmete seltsis ~6 tundi päevas, kasvab jõudsalt e-kaubanduse osakaal  meie igapäevaelus. Eestis kasvab e-kaubandus igal aastal ligi 30%, muu maailmaga võrreldes on meie potentsiaal kasvamiseks tohutu. 2019. aasta oluliseks trendiks on kindlasti e-äride külastuste kasv mobiilseadmetes. Kuidas jõuda potensiaalse kliendini olukorras, kus konkurents e-kaubandusturul on tugev, klient järjest targem ja nõudlikum ning konkurentide digioskused Sinust paremad?


Digikasvu aluseks on targalt üles ehitatud strateegia. Suur osa väike- ja keskmise suurusega ettevõtteid kasutavad põhilise turunduskanalina just Internetti. Kõik mõistavad, et enam ei ole päevakorral küsimus, kas digiturundus on vajalik või mitte. Küsimus on, kes selles edukam on. 


Rode Luhaäär räägib sellest, kuidas digitaalseid kanaleid pidi jõuda klientideni. Ja mitte nendeni vaid jõuda, vaid panna klient ka ostma. Millele tuleks keskenduda ja millest hoiduda? Milliseid digioskusi tänane edukas ettevõte vajab? Rode räägib e-äri disainimisest, suunamudijatest,  äppidest, startupilikust mõtteviisist, parimatest praktikatest nii Eestis kui maailmas ja paljust muust, mis Sinu äri digiedule kaasa aitab.

Esinejad

Rode Luhaäär on Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor õppejõud, digistrateeg ja idufirma Paytailor kaasasutaja. Teadaolevalt ainsa eestlasena Oxfordis e-äri õppinud ettevõtja kireks on innovatiivsed lahendused ja äriarendus läbi digikanalite. Rode on aidanud digilahendusi luua nii kohalikule kui ka välisturule. Paytailor loob tarkvara finants- ja kliendibaasi omavatele kaubandusettevõtetele ning on pälvinud tunnustust mitmete finantsvaldkonna teenäitajatelt.

Sihtgrupp
Alustavad ja tegutsevad ettevõtjad
Toimumiskoht
Original Sokos Hotel Viru Konverentsikeskus Grande 3 saal